4 auala e faʻaaoga ai moli o le la i le taumalulu

O moli o le la o se fofo sili ona lelei mo lau togalaau ma fafo, peitaʻi a e suʻeina se tasi (moli o le la) e mafai ona faʻaaogaina i le tausaga atoa, e tatau ona e mafaufau i le tele o mea.

A e fa'apipi'i moli fa'ato'aga sola i lou avanoa i fafo e taua le malamalama pe fa'afefea ona tausia i masina o le taumalulu. Pe o oe o se tagata fa'atau muamua pe na fa'aaoga muamua mea mo moli o le la, o le iloaina o mea latou te mana'omia e fa'atino lelei e mafai ona fa'asaoina ai lou taimi ma tupe.

I totonu o lenei tusiga, o le a matou faʻamatalaina vaega uma o le taumalulu o moli o lau togalaau la ina ia tumau ma faʻalagolago i lea vaitau ma lea vaitau.

SLL 21 vivi马来 1.5米 6

Fa'apipi'i moli o le la i le taumalulu

Pe a faʻapipiʻi moli o le la i le taumalulu, e taua le amanaia o le kiona. E mafai ona fa'aputu vave le kiona, tanumia vaega pito i lalo o le fa'asologa ma poloka ai le susulu o le la mai le o'o atu i le la.

Ina ia puipuia lenei mea, e fautuaina le faʻapipiʻiina o laina o le la ia le itiiti ifo ma le futu i luga aʻe o le laina kiona. Ole mea lea ole a maua ai le avanoa e to'ulu ifo ai le kiona a'o fa'ataga fo'i le susulu o le la e o'o atu i lau laulau.

E le gata i lea, e tatau ona e faʻaogaina mea e teteʻe i le vevela tele faʻapea foʻi ma le faʻaputuina o le aisa ma le kiona, e pei o le uamea poʻo le alumini. Pe a faʻapipiʻi moli o lau togalaau i le taumalulu, ia mautinoa o loʻo faʻaogaina lelei uma uaea ma puipuia mai le susu ma le faʻaleagaina o le kiona.

Mulimuli, taumafai e filifili se vaega e lelei le la e maua ai taunuuga sili ona lelei i le tausaga atoa; fa'asaga i saute e masani ona lelei mo fa'apipi'i i le taumalulu. Faatasi ai ma le fuafuaina lelei ma le gauai atu i auiliiliga, e mafai ona e mautinoa o loʻo galue lelei lau togalaau i lea tausaga ma lea tausaga.

E fa'afefea ona totogia la'u moli la ile taumalulu?

I le taumalulu, o le aofaʻi o le susulu o le la o loʻo avanoa mo le faʻaogaina o moli o le la e maualalo ona o le tulaga o le la i le lagi. O le fa'aitiitia o le malosi o le moli e fa'aitiitia ai taimi e fa'atauina ai pe a fa'atusatusa i masina o le taumafanafana.

Ina ia mautinoa le lelei o le faʻatonuina, e tatau ona faʻafefeteina paneta o le la i le maualuga e tusa ma le 45% ma faʻasaʻo mai ata faʻalavelave. Ole mea lea ole a mafai ai ona maualuga le fa'aalia ile susulu o le la, ina ia mafai ai ona fa'aolaina moli ole la e oo lava ile tau malulu.

E le gata i lea, e taua le fa'amautinoa e sui pe tausia lelei ma'a i masina malulu, ona o le malulu o le vevela e fa'aitiitia ai lo latou gafatia e taofi ai se tau ma e ono o'o atu ai i le tuai o le ma'a.

sresky la moli auala ssl 92 58

O a moli la e sili ona lelei mo le taumalulu?

E tele moli sola e sili ona fetaui ma tulaga o le taumalulu, ae e faʻalagolago lava i mea e te manaʻomia mo moli sola.
E mafai ona e mauaina ituaiga sili ona lelei o le la mo le taumalulu i lalo, faʻapea foʻi ma nisi tulaga faʻapitoa e tatau ona e nofouta i ai pe a suʻesuʻe mo moli la.

moli pou pa
SWL-11

SRESKY moli puipui sola SWL-11-3 5

A fa'atau mo moli pa o le la, e taua le va'ava'ai mo i latou o lo'o i ai se maualuga maualuga o le photovoltaic i totonu o latou la. O filifiliga taugofie e foliga mai e leaga le lelei o paneta sola ma atonu e le lava le malamalama.

O a matou moli pa puipui o le la ma le motion sensor e ofoina atu le taua tele aua latou te faʻapipiʻiina i le maualuga o le la ma le IP rating o le 65, o lona uiga e le susu ma le pefu, e mafai ai ona faʻaogaina e tusa lava pe faigata.

E le gata i lea, o pulu LED ua mamanuina e oʻo atu i le 50,000 itula ma le umi o le ola e oʻo atu i le 10 tausaga, ma avea ai ma filifiliga lelei mo le faʻaaogaina umi.

E le gata i lea, e mafai e a tatou masini gaioi ona iloa soʻo se gaioiga e oʻo atu i le 5 mita le mamao, e maua ai le puipuiga atili. Faatasi ai ma nei vaega uma ua tuʻufaʻatasia, e mafai ona e fiafia i le maualuga o le faʻatinoga o moli i se vaega o le tau faʻatusatusa i isi ituaiga.

moli o le sola
ESL-54

SRESKY moli togalaau la esl 54 13

O moli o le la o se auala sili ona lauiloa e faʻaopoopo ai le matagofie, faʻapitoa, ma se vaega o le saogalemu i avanoa i fafo e pei o togalaau, faʻatoʻaga, ma patios. O moli maualuga e masani lava o le filifiliga sili atu ona taugata ae ofo mai se moli susulu e mafai ona vaʻaia mai le mamao ma e mafai ona umi se taimi.

O moli fa'alava ole la e maua ai se vaifofo e sili atu ona faigofie aua e le mana'omia se viliina po'o ni faiga fa'apipi'i lavelave - e fa'afaigofie ai ona fa'apipi'i ma tausia.

E le gata i lea, o moli o le sola e sili ona lelei le malosi aua latou te taʻavale fua mai le malosi faʻafouina mai le la ma e le saofagā i lau pili eletise masina. O nei aso e mafai ona maua moli o le sola i le tele o ituaiga, foliga, mamanu, ma faʻamaeʻaina ina ia mafai ai ona e filifilia le seti e sili ona aoga mo lou avanoa patino.

Fautuaga i le auala e taulimaina ai moli o le la i le taumalulu

Tausia le mama o le la: I le taumalulu, e mafai ona ufitia le sola i le kiona poʻo le kiona, lea e mafai ona faʻaitiitia ai le tele o le susulu o le la. Ia mautinoa o lo'o fa'amama le fa'alava ma sao mai so'o se fa'alavelave.

Tuu le moli o le la i se nofoaga susulu: Tuu le moli o le la i se nofoaga e maua sa'o ai le la mo ni nai itula i le ao. O le a fesoasoani lea e fa'amautinoa ai e lava le susulu o le la e fa'atumuina ai maa.

Teuina o au moli la: Afai e te nofo i se nofoaga e matua maualalo le vevela, atonu o se manatu lelei le teuina o au moli o le la i totonu o le fale i le taimi o le taumalulu. O lenei mea o le a fesoasoani e puipuia maa mai le malulu, lea e mafai ona faʻaitiitia ai a latou gaioiga.

Siaki le maa i taimi uma: Afai e te teuina lau moli o le la i fafo i le taimi o le taumalulu, siaki le maa i taimi uma ina ia mautinoa o loʻo ola pea. Afai e le o taofiofia le maa, atonu e mana'omia ona sui.

Fa'aaogā maa toe fa'aaogaina: Afai e te mana'omia le suiina o ma'a, filifili ma'a toe fa'aaogaina. Ole mea lea ole a fa'atagaina oe e fa'aoga le la e fa'aola le maa i le ao, fa'amautinoa o lo'o tumau pea le fa'aogaina o le moli o le la i le taumalulu atoa.

SCL 03 Monokolia 2

aoao atili:

Afai e te fiafia e aʻoaʻo atili e uiga i moli sola ma faʻamanuiaga ofoofogia uma latou te ofoina mai, SRESKY o le nofoaga sili lea e amata ai.

O iinei e te maua ai le tele o faʻamatalaga i mea uma e amata mai i tekinolosi lata mai o loʻo faʻaogaina i moli o le la, i ituaiga eseese o moli o loʻo maua, i fautuaga ma togafiti mo le faʻaogaina o lau moli o le la. Faatasi ai ma a matou taiala auiliili, iloiloga ma isi punaoa, o le a mafai ona e faia se faaiuga malamalama e uiga i au moli i fafo.

Matou te tuʻuina atu foʻi faʻamatalaga masani e uiga i oloa fou fou o loʻo taia i le maketi, ina ia mafai ai ona e faʻaauau pea le alualu i luma ma faiga i le susulu o le la. Pe o e su'e ni auala e sefe ai le malosi po'o le fa'ate'aina o pili tau eletise, e mafai e la matou upega tafa'ilagi ona fesoasoani e amata ai lau faigamalaga i le fa'aogaina o vaifofo moli gafataulimaina.

Tuua se Faamatalaga

o le a le lomia lou tuatusi imeli.

Tusi i pito i luga